“Met brand building gaan we de grootste impact maken”

Gepubliceerd op:
Laatst gewijzigd op: 12-09-2024
Deel op:

Als je ’t aan ons vraagt, is b2b-marketing een van de schoonste jobs ter wereld. Maar er loeren ook veel uitdagingen om de hoek. Hoe pakt een succesvolle marketing leader ze aan? We vroegen het aan onze favoriete b2b-marketeer van de Lage Landen: Mark Appel, CMO van Sendcloud. Met zijn tips, inzichten én ‘marketing blueprint’ wordt onze schone job net een tikkeltje eenvoudiger.

Ook te beluisteren op Apple Podcasts

In deze aflevering

Een wandeling door de 4 belangrijkste uitdagingen in b2b-marketing - met Mark Appel, CMO van Sendcloud

com&coërs Reinhard en Jonas trokken voor de derde aflevering van het derde seizoen van b2b earlybirds naar Amsterdam. Niet om spacecake te eten, wel om diep in de belangrijkste uitdagingen in b2b-marketing te duiken.

We bespreken:

✔ waar de balans ligt tussen focussen op de lange en korte termijn,

✔ hoe hij snelheid – én resultaten – pakt met zijn ‘marketing blueprint’,

✔ hoe je ’t ideale team samenstelt voor full funnel marketing,

✔ hoe Sendcloud de *juiste* dingen vertelt aan de *juiste* persona,

✔ waarom creativiteit een must is om de Age of Crap te overstijgen.

En nog een heleboel meer. We flippen de funnel, creëren de meeste impact met brand building, plukken laaghangend fruit en kiezen één pad om dan consequent en snel te blijven gaan.

Veel kijk- en luisterplezier!

Een kijkje in de studio